"Укрзалізниця" планує збільшити швидкість руху потягів.

03.09.2010

"Укрзалізниця" займається реконструкцією залізничних колій для збільшення швидкості руху.
Про це йшлося на громадських слуханнях роботи "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка Лазаряна, що відбулися 2 вересня.
"Ця робота дозволяє збільшити пропускну спроможність "Укрзалізниці" і активно впровадити швидкісний пасажирський рух, використовуючи наявну інфраструктуру. Я бачу в цьому не тільки наукову новизну, а й велику економічну важливість для країни", - сказав генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк.
Як зазначив гендиректор "Укрзалізниці", збільшення пропускної спроможності є пріоритетною темою в Програмі розвитку залізничного транспорту України.
Водночас для досягнення швидкісного руху необхідно займатися не тільки інфраструктурою і рухомим складом.
"Україна одержала в спадщину унікальну систему залізничної інфраструктури, де є виключно змішаний рух. При цьому при розміщенні шляхів у межах міст, селищ пряме збільшення швидкості, без додаткових заходів безпеки, неможливе. Навіть маючи технічно облаштовані шляхи і одержавши відповідний пересувний склад, ще необхідна низка заходів для створення швидкісного руху", - сказав Костюк.
Зокрема, потрібно розділити пасажирський і вантажний рух, вирішити питання переїздів тощо.
"Сьогодні в масовому порядку можливо досягнення швидкості 160 км/год. Якщо говорити про більшу швидкість, то це – масова огорожа інфраструктури від населених пунктів, відмова від переїздів на одному рівні і максимальне розділення вантажного і пасажирського руху", - підкреслив гендиректор відомства.
Над роботою "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" працювали фахівці "Укрзалізниці", Комітету з питань транспорту і зв’язку Верховної Ради України, навчальних закладів і підприємств галузі.
Серед авторів - генеральний директор "УЗ" Михайло Костюк, голова Комітету з питань транспорту і зв’язку Верховної Ради України Володимир Козак, ректорат Державного економіко-технологічного університету транспорту, представники ВАТ "Дніпропетровський стрілочний завод", ТОВ "Колійні ремонтні технології", ВАТ "Каховський завод електрозварювального обладнання" тощо.
Робота "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" допущена до участі в конкурсі на отримання Державної премії України в галузі науки і техніки в 2010 році.
У липні "Укрзалізниця" визначила двох потенційних постачальників потягів до Євро-2012. Змагатися за українське замовлення будуть польські Pesa і південнокорейська Hyundai. Перші потяги курсуватимуть між містами-учасниками Євро-2012 - Києвом, Львовом, Харковом і Донецьком. Далі швидкісне сполучення розвиватиметься у напрямі Дніпропетровська, Одеси і Луганська.

NEWSru.ua

 

Китайська компанія побудує залізницю із Києва до "Борисполя"

03.09.2010

Угода про фінансування будівництва залізниці між Києвом та аеропортом "Бориспіль", а також будівництва інших інфраструктурних об'єктів аеропорту, підписана в ході візиту президента України Віктора Януковича у Китай.
Як заявив керівник робочої групи з підготовки національних проектів Владислав Каськів, який знаходиться в Китаї, рамкова угода між ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" і Китайською національною корпорацією машинної індустрії і генеральних підрядів дає можливість Україні отримати кредитне фінансування в обсязі до 1 млрд доларів і передбачає будівництво залізної дороги протяжністю 8 км від Києва до аеропорту "Бориспіль", будівництво чотирьох вокзалів і забезпечення залізниці електропоїздами, передає Інтерфакс.
"Підписання рамкової угоди - це практичний початок реалізації одного з десяти національних проектів, визначених президентом", - зазначив Каськів.
За його оцінкою, будівництво залізничного сполучення зможе запобігти транспортному колапсу на даному напрямку, який може наступити вже через два роки.
"Для реалізації національних проектів вкрай важливим є їхня швидка реалізація, це має стати однією зі складових економічних реформ в країні, і тому ми і надалі сподіваємося на таку ж швидку динаміку", - підсумував Каськів.
Напередодні Президент України і голова Китайської Народної Республіки Ху Цзіньтао підписали спільну заяву щодо підвищення рівня українсько-китайських відносин. Окрім цього, Україна і Китай підписали 13 документів з актуальних питань розвитку політичної і економічної співпраці. Серед них, зокрема, підписані Основні напрями українсько-китайських відносин ("дорожня карта") на 2010-2012 рр.

Gazeta.ua

 

"Укрзалізниця" "нагріватиме" по 200 млн грн. в рік на реконструкції

10:45 / 09.09.2010

Таким буде економічний ефект від нового проекту.
Завдяки збільшенню пропускної спроможності і впровадженню швидкісного руху потягів після реконструкції залізничних колій, прибутки компанії "Укрзалізниця" виростуть на 200 млн грн. в рік. Новий проект розроблений генеральним директором "Укрзалізниця" Василем Яковлєвом на період до 2020 р. Авторів розробки вже планують нагородити Державною премією України в галузі науки і техніки в 2010г.

bagnet.org